Saturday, October 13, 2012

November rain.....


Novembarska kisa.....

Kisni je dan, a po kisi mi se ama bas nista ne radi. Hladno mi je i bezveze, pa mi i reci nekako beze od smisla..... Taman pomislim da imam recenicu, kad se ona izmesa, izoblici i prestane da lici na ista poznato, ili bar ljudsko. Ako mi je jezik zaribao, bar su me ruke danas sluzile. Skoro da su svi modeli spremni za reviju i prodajnu izlozbu, koje ce se odrzati negde u novembru, ne zna se kad i ne zna se gde. Posto je ceo projekat pod pokroviteljstvom poljske vlade, oni biraju datum. Skola za tekstilni dizajnu u Leskovcu, kao izvodjac projekta, nalazi adekvatan prostor i organizuje kompletnu postavku, kao i marketinski deo, a ja sam, kao jedna od polaznica kursa rucnog tkanja (oko cega se sve ovo i vrti), ukljucena u zavrsno doterivanje modela, koje smo od izatkanog materijala i sasile. Da se razumemo, ja nesto nisam bas za krojenje i sivenje, pa sam uradila ponco, ali su druge zene odradile bogovski posao. Moje je bilo, da sa idejama koje imam, malo ozivim modele. I onda sam se zaigrala...... Ukljucili su se profesori, ukljucili su se i djaci, pa smo imali divnu radnu atmosferu, uz muziku i smeh, zacin koji samo mladost donosi. A, ideje su samo pljustale.... Jedva cekam izlozbu. Tada cemo i zvanicno, dobiti potvrdu da je ovo sto smo uradili stvarno dobro. Sve sto se radi srcem, bude savrseno.


November rain.....

It's a rainy day and I don't feel like doing anything. I'm cold and moody, even words run away from any sense....As soon as I think that I have a sentence, it mixes up, becomes shapeless or completely meaningless. But, if my tongue don't  work, my hands were useful today. Almost all items are ready for the exhibition , which will take part in November, with no exact date, or place yet. Since the whole project is under the patronage of the Polish government, they should pick the date. Art and Textile Design School in Leskovac, being the carrier of the project, will find the proper place, organize the entire exhibition as well as the selling out fashion show and the complete marketing. Your pest blogger (that would be me :) ) is involved in "final touch" of weaved material made clothes, because I was one among those who made them. To be clear, I'm not much of a tailor, so I've made a poncho, but other students have done divine job. My ideas helped to inspire soul in our creations. And that's when I start to play....... Then teachers took part and students from the school took part, so we had wonderful working atmosphere, with music and lot of joy, a spice that only youth is able to bring. And Ideas were showering...... I am looking forward the exhibition. Then we'll officially know that we did a great job. Everything that comes from the heart must be perfect. 
 















2 comments:

  1. Kako sve ovo sjajno izgleda! Podseca me na dane kada sam mami pridrzavala vunicu dok namota klupko :) A ja sam taaaako trapava sa svim tim pipavim stvarima :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bilo je sjajno, zaista :) Nije bitno da li si trapav, ili ne, dok si deo grupe koja stvara. Jedino to se racuna.

      Delete

Place for your comments.... Just hit me :)