Monday, November 19, 2012

Umesto izvinjenja - Instead Of "I'm Sorry"

 Umesto izvinjenja

Nije me bilo neko vreme......kriva sam, priznajem. Porodicne obaveze, praznici, od svega pomalo.... U stvari, ja sam vise covek od dela, nego covek od pera, pa me lako nove zamisli odvuku od pisanja. Sta sam sve napravila za ovo vreme...... Da bih se iskupila, postavicu nekoliko "uradi sam, korak-po-korak" novogodisnjih ukrasa. Vreme im je:)

Instead Of "I'm Sorry"

I disappeared for a while...... guilty as charged, I admit it. Family matters, holidays, a little bit of everything.... In fact, I'm more like "action, action, action!", than "yupiii, I'm a writer!". That's why it's easy to be drown in new projects. If you only can see what I have made so far.... To atone myself, I'll post several DIY step by step, New Year's decorations. It's fine time for that :)
Zalepiti stapice od sladoleda u zeljeni oblik, izbusiti rupicu i provuci konac, o koji ce se ukras okaciti. Ja sam vec imala od ranije napravljene "pahuljice" - Stick ice cream sticks together in any shape you want, make a hole and pull the tread to hang a decoraton. I had previously made "snowlakes".
Premazati ceo ukras lepkom. -  Spread glue all over.

Staviti preko lepka komad salvete.  -  Put a piece of a napkin on the glued side. 

Zaseci makazicama salvetu, da bi se lakse oblikovala i pritisnuti na lepak, da se zalepi.  -  Cut the napkin in order to glue it easier, press it on the glue to stick it well.

I vesela pahuljica je gotova!  -  And here's the colorful snowflake!

Add caption



No comments:

Post a Comment

Place for your comments.... Just hit me :)